20 februari 2008

Trött...så himla trött!!

Jaha, så idag har allvaret kommit till mitt liv igen..& stressen, tröttheten, huvudvärken & orklösheten (om det nu e ett ord?!)..livet e kämpigt just nu!
Varför det e kämpigt!?Joo,det ska jag sannerligen berätta, idag har jag en vecka på mig att skriva klart & lämna in min första del av min dissertation/avhandling..(del 1 av 2) sen har jag ju 3 andra uppsatser & del 2 av denna dissertation/avhandling att göra, allt detta ska vara skrivet,klart & inlämnat inom dom närmaste 2 månaderna, jag e inte mentalt redo för detta...ORKAR INTE!!

I sommar ska jag nog slappa ett tag, såvida jag inte hittar ett roligt & intressant topp-jobb hemma, då ska jag minsann jobba som bara den...men det vore trevligt att ha nåra veckor ledigt & varva ner lite..Känns som att det kommer behövas efter denna hektiska (& helvetiska) termin!

Inga kommentarer: