21 februari 2008

godis & plugg!

Idag var en mindre shopping-dag för mig..först var jag & Cajsa på Primark, dom har ruskigt billiga kläder/skor/jackor/väskor/bikinis/ALLT där, jag köpte en mini-jeans-kjol & nåra linnen, ska ta Helen & Nettan (& mamma) dit när dom kommer, det e ett rikrigt shopping-"heaven", man kan inte bara gå in där & köpa en sak när det e så billigt..*trust me* det e faktiskt sant!!

Sen gick jag på Sainsburys & köpte mat,juice,bröd,sojamjökl,ost OCH godis!
Imorrn ska här pluggas & för att hålla humöret uppe (& blodsocker-halten) då måste man ha godis, så det så!!

Jag har bytt ämne på min dissertation/avhandling också, lite trixigt kanske med tanke på att del 1 (av 2) ska vara inlämnat nästa fredag, men detta ämne känns bättre..hoppas bara att jag kommer känna så om en månad då f**nskapet ska vara helt klart nästan!
Först skulle jag skriva om dom stora skivbolagens (Universal,EMI,sony/BMG,Warner) uppgång & fall & hur framtiden kommer se ut för dom nu när internet har tagit över/förstör/påverkar så mycket av musik-industrin..men nu ska jag istället skriva om säkerhet & risker & dylikt gällande live konserter & musik-events..hmm...ett aningen bättre ämne för mig, hoppas jag i alla fall!

Inga kommentarer: