29 februari 2008

money,money,money..MONEY!!

Jag vill vara rik, jag vill bli rik..jag e smått övertygad om att pengar faktiskt kan göra en lycklig...det kanske inte kan köpa en lycka men om man har pengar kan man kanske göra mer saker som gör en lycklig..man slipper känna stress, press & depression över att inte ha nåra pengar, särskilt om man har räkningar, hyra & annat att betala!
Jag har alltid sån otur när det gäller pengar, så jag hoppas verkligen att jag efter min utbildning kommer få ett jobb som betalar min hyra, mina räkningar, mitt studie lån & att jag ändå kommer ha pengar kvar att leva gott..kunna göra saker, köpa saker & åka på semester & ha lite kul...som det sägs "money makes the world go round..." det stämmer nog!

Idag e det deprimerande väder här, blåst & regn!
Det började regna (så klart) när jag var ute i parken & promenerade..så det vara bara att bege sig hemma..& nu sitter jag här & glor på eftermiddags-TV!

Inga kommentarer: