2 januari 2008

Välkommen..dag 2!

Jaha..så har dag 2 inpå det ny året varit..tiden går snabbt verkligen..just nu vill jag att tiden SKA gå snabbt för att följande saker SKA kunna hända:
1-Sol,vår & värme
2-Hemflytt i sommar (oavsett hur det kommer gå..bra eller dåligt,vem vet)
3-Flytt ur nuvarande lägenhet till en ny (i februari..snart med andra ord)
4-Skaffa hund (jag vill..NU..men närsomhelst detta år annars!!)
Det var allt för nu..kommer mer önskningar i sinom tid!

Det enda som känns negativt med att tiden går så snabbt e att man inte alltid vet vart den tar vägen..anledningar till att jag INTE vill att tiden ska gå snabbt e så att följande saker INTE ska kunna hända:
1-Åldrandet (oavsett..grå hår & rynkor..hujeda mig)
2-Ovissheten om framtid (need i say more..ganska själv-förklarligt,tycker jag)
3-Utväxande lugg (Håret kan få växa men luggen..den HADE så bra längd..förut)
4-DÖDEN (jag har grov döds-ångest, jag vill INTE dö..jag vill inte att nån annan ska dö heller..ingen i min närhet iaf..vänner,familj & Inka=älskade hunden,let them live forever and ever!!)
Lite ångest övet det nya året bara...imorrn kommer säkert allt kännas så otroligt mycket bättre!
Godare än godast fortsättning!!

Inga kommentarer: