27 januari 2008

ÅNGEST!!

herre jisses vad mycket grejjer jag har...alla mina kläder & skor fick plats i 2 stora väskor, förvisso låter detta mycket men inte jämfört med alla mina grejjer!
Jag har packat ner en del i stora lådor men vissa grejjer e bara nerpackade i mindre väskor..det e kanske det som gör att det ser ut som jag har mycket mer än vad jag egentligen har!?NOT..jag har samlat på mig så himla mycket skit under årens lopp måste ta en stor-rensning i nya lyan & verkligen slänga ut sånt som jag inte använder/behöver!

Kommer inte ha internet på nåra dagar, det känns lite drygt..jag e ju lite smått beroende av internet, det e ju så man håller kontakt med folk i dessa dagar..hujeda mig..vad göra!?
Förhoppningsvis blir vi upkopplade om nån vecka si så där...om längre då blir jag nog galen..tyvärr!

Inga kommentarer: