1 januari 2008

Bring on..2008!

Jaha..så var det 1:a Januari 2008...välkommen det nya året..nya friska tag..hmm..jag har ju hemlängtan & vet inte vart jag ska få ork & lust att ta nya "friska tag" egentligen..
Jag slängs in i vardagen direkt ("no rest for the wicked") måste till skolan imon..jobba på torsdag & sen jobba HELA helgen,drygt men känns väl bra när man får lönen!
4 prov & en uppsats ska jag ha/göra denna månad, har fått hjärnsläpp & e inte sugen på att plugga alls..

Nåja..detta år kommer säkert gå minst lika fort som 2007, det gick ju sjukt snabbt, vart tog tiden vägen?!
Detta år hoppas jag kunna skaffa mig den "där hunden" som jag tjatat om så länge nu..& sen flyttar jag väl hem ett tag i sommar..så hoppas jag dom "stora" förändringar under 2008 ser ut..i övrigt nyårslöftet är att inte små-äta..& äta mer nyttigt..börjar nog med detta "löfte" imorrn!!
God fortsättning

Inga kommentarer: