12 januari 2008

Japansk haka!

Jag har då äntligen fått min hund, det gick snabbt!
En av årets många önskningar redan uppfyllt!
Fick min lilla Gizmo i torsdags, han e av rasen Japansk Chin (haka på engelska..haha) även kallad Japansk Spaniel (detta låter bättre att säga på engelska)..han e svart/vit, 7månder, liten & busig men ack så goo', han skäller aldrig & e så snäll!
Men vilket ansvar..undrar om jag e beredd...måste jag ju vara, han e ju här nu men det känns lite läskigt!

Ska flytta till ny lägenhet om 2veckor, där jag får ha hund, nu måste jag smyga lite, det e drygt!
Dock kommer jag nästan alldeles säkert att flytta hem i sommar, runt juni (hoppas jag) det ska bli skönt, längtar hem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello friend: I've been visiting your blog and I found "great", with good data.

I would like to share with you and your readers more interesting information about the Japanese Chin dog breed.

I hope you like my space "Dogs and Cats" and leave me a comment if you fancy.

Greetings from Spain