16 januari 2008

On the run....

Idag hade jag mina prov..over & done with, the känns bra & jag tror att jag gjorde hyfsat ifrån mig också men det visar sig när betygen väl kommer..i februari!

Idag rymde Gizmo..han lyckades slita av sig sitt halsband, lustig det eftersom han e så liten & inte särskilt stark men han lyckades i alla fall & sprang iväg, jag blev alldeles chockad & trodde att "nu kommer jag aldrig se honom igen" eller att han kanske skulle bli påkörd...
2 snälla killar sprang efter honom, vilket kanske gjorde att Gizmo sprang ännu snabbare men dom han ikapp han (typ)..han hade nämligen bara sprungit HEM!
Jag var så himla orolig & blev lite lessen i ögat i tron av att ha förlorat honom, men icke (tur det!) nu ligger han oskyldigt & sover på min säng..den lille busen!

Inga kommentarer: