25 september 2011

Nykterist?Ja visst!

Funderar allvarligt på att ge upp alkohol för gott..Har jag kanske bloggat om detta förut?!Jaa kanske, men man lär sig ju aldrig =/
Var på inflyttnings/födelsedags-fest hos lillesyrran igår..Åkte hem hyfsat tidigt runt 12-slaget & jag kan ju med handen på hjärtat sig att jag var ganska full men det slog slint i bilen på väg hem..Där steg promille-halten upp till helt j*vla dyngrak =/
Mår som man förtjänar idag men vad är det värt?Att ligga inne en söndag i komatöst tillstånd & att det är självförvållat..Helt j*vla insane, det är vad det är!
Lyckades dock ta mig upp ur sängen för syrran kom över & vi kollade på film "Due Date", den var ok..sen gick vi promis med hunden & avslutade på en pizzeria..Sen gick jag hem & avverkade nästan hela säsong 1 av Solsidan, fett najs avslutning på en seg söndag!
Veckan som följer bli busy,busy,busy!
Ska till plugget imon, tatueraren på onsdag (göra armbågen), telefon-läkar-tid på onsdag & på torsdag börjar jag nya jobbet, spännande vecka =)
Hoppas att Sara kommer & hälsar på i helgen oxå men inget bestämt än...


Inga kommentarer: