2 september 2011

Ilska

Att man ska behöva börja dagen med all blir sur & förbannad *grrrr..*
Skulle checka in på flyget för att printa mitt boarding-pass till på onsdag då jag flyger till London MEN då funkade inte mozilla firefox, den låste sig på en sida..så jag fick öppna upp internet explorer men då vägrade den skriva ut sidan för den var "inte säker" *grrrrrrrrrrrrr*..Fick det att funka till slut dock!
Ringde hyresvärden om om-tapetsering som aldrig blir av *grrrrr*..Dom hänvsuade vidare till tapetseringsfirman som verkade ha noll koll *grrrr* ( läs tidigare inlägg för the full story!)
Och så slutligen när man ringer till frissan & vill ha (akut)-tid typ så har deras data-system lagt av för tillfället & dom kan inte se vilka tider det finns...*grrrr*
MEN frissan ringde tillbaks tills lut & jag fick min akut-tid (trots att hon var fullbokad) så på måndag blir det trimmning av barret, najs!
Så dagen får kanske en bättre vändning till slut...

Inga kommentarer: