19 september 2011

Hollywood

När jag kollar på Svenska Hollywoodfruar så önskar jag nästan att jag stack till Hollywood (Los Angeles) istället för London när jag var 20..Att man lyckats träffa nån snygg riking & fått leva glammigt Hollywood-liv MEN sannolikheten för det är väl ändå hyfsat minimal..Eller!?
Och vädret verkar alltid vara så härligt i L.A också & att det händer saker hela tiden..Happenings, parties, events..& en massa film/mode/teater/musik-grejjer..Helt fabulous!
MEN jag tror inte att det skulle vara så kul att bo i USA om man inte hade mycket pengar eller hyfsat mycket pengar iaf & så är det ju så himla svårt att få visum där..Så det blev London..när jag åkte..för 10 år sen!
Men jag ångrar inte London för jag älskar London..London är fantastiskt & underbart & London är ju charmigt på sitt egna sätt..Händer ju en hel massa grejjer där hela tiden också, fast vädret är ju så klart sämre där än i L.A men det är väl det som är en del av den engelska "charmen" också...eller?!
Och det är ju heller aldrig för sent, kanske drar ett tag till Staterna lite längre fram i livet =)

Inga kommentarer: