18 april 2011

Profil-titt

Alltså..på internet-dejting-sidan som jag tillbringar lite tid på (& inte bara jag ska jag väl tillägga) kan man se hur många gånger en person varit "inne" kollat på ens profilsida! Det finns dom killar jag har skrivit med som har vart inne typ 20 ggr på min sida..ganska mycket MEN vi har ju ändå kontakt med varandra, jag går in max 3 ggr på nåns profil, särskilt om jag INTE är i kontakt med personen i fråga..OM jag är i kontakt med nån går jag möjligen in typ 5-6 ggr men sen räcker det! MEN så är det vissa som går in en hel massa gånger utan att ta kontakt, dessa blockar jag..Tycker det känns underligt/skumt/puckat & ganska lite "pervigt" att gå in &b kolla på nåns profil & inte ta kontakt, men så är det nu en lirare som vart inne på min sida 10ggr & inte kontaktat mig, han ser rätt bra ut & jag har kontaktat honom men han har inte svarat MEN han fortsätter ändå att spana in min profil, är inte det j*vligt lustigt?!Fattar han inte att jag kan ju se att han har vart inne på min sida & "sniffat" runt..Varför svarar han inte vid kontakt då??Jag måste helt enkelt ha j*vligt bra foton att "perva" över på =P eller så är han bara blyg..& Blyghet kommer man inte långt på!

Inga kommentarer: