7 april 2011

Frihet

Nu ska jag FÖRSÖKA sluta gnälla & tycka synd om mig själv..Nu ska jag rycka upp mig & göra det bästa av den här situationen jag hamnat i..I alla dom situationer jag hamnat i!
Jag är en bra, snäll & helt j*vla fantastisk person som kommer att lyckas med det jag vill, så är det bara..Jag har ett driv, jag är ambitiös & jag kan allt jag vill & nu är det kanske lika bra att sätta igång med det & sluta mesa..sluta vara en sån gnällig jävla pussy för sån är inte jag ( trots att jag bor u "gnällbältet"=P ).
Jobbsituationen kommer att lösa sig, jag kan alltid jobba extra på caféet, det är ju toppen! Letar dock en massa jobb & ska ju på intervju på tisdag så det här kommer nog lösa sig..
Kärlekssituationen är som den är, jag klarar inte av veliga killar som inte vet vad dom vill, så då skiter jag hellre i det (hans förlust..inte min!), för det finns fler "fiskar i havet" så det så..Jag vet ju vad jag vill.punkt.slut & jag har redan andra på G..hehe =) No rest for the wicked!
Och idag fick jag en känsla av frihet också..jag är fan fri, fri från allt..fri att göra vad fan jag vill..när jag vill..vart jag vill..med vem jag vill..hur jag vill..Härligt! (Valfri tolkning på det) men så känns det, jag är fri!
Och jag ska banne mig ha semester denna sommar, hela juli ska jag ta det lugnt OM jag inte fått jobb innan så klart =/
Körkort & kursen ska jag hinna med också då men annars blir det en sommar fylld av ledighet, sol, bad & bara en massa chillande..Nån som vill haka på??

Inga kommentarer: