27 april 2011

Privacy settings

Nu har jag fixat & donat så min facebook-sida är typ superprivat..T.om vissa av mina "så kallade" vänner kan inte ens se vad jag har för mig & that's the way i like it!
Då jag under den närmaste tiden fått lära mig the hard way vilka som är ens riktiga vänner här i livet (TACK för att ni finns..Ni VET vilka ni är!) så har jag bestämt att dessa "så kallade" vänner behöver inte ha tillgång till mina förehavanden här i livet..eller på facebook utan att bara mina riktiga vänner behöver veta det..
Tänkte först ha blockerat dessa personer som jag anser mig blivit illa behandlad av MEN då dessa antagligen skulle sett det & börja undra så struntade jag i blockeringen utan gjorde min profil privat-privat för dom istället!
Dessa "så kallade" vänner & jag har många andra gemensamma vänner så dessa skulle kanske undra vad f*n jag håller på med MEN jag har insett att jag tänker inte bli behandlad som skit & väljer därför bort enfaldiga människor ur mitt liv & väljer att vara med/umgås med/prata med folk som faktiskt bryr sig om mig..på riktigt!
Jag är gammal nog nu att inte behöva ta skit längre..Feels good att fylla 30 =P
Man ska för övrigt ALDRIG ta skit..oavsett ålder..& det finns nog dom som kan intyga att jag nog aldrig vart den som stått & tagit emot det heller!Jag har alltid & kommer alltid stå upp för mig själv..& för andra (mina vänner)..Synd bara att se att det finns om i en snärhet som verkar tycka det är okej att bli behandlad som skit..

Inga kommentarer: