11 april 2011

Jobb-intervju

Imon ska jag på jobbintervju i Globen...men inte för jobb I Globen dock..Bemanningsföretaget har sitt kontor där =P
Blir nog bra, kul att få gå på intervju & öva lite även om jag nu inte får jobbet, bra inställning vaa!? Men blir lite körigt om jag skulle få nytt jobb i Stockholm men har plugget & bostaden i Eskilstuna..drygt att börja pendla igen OM så bara tillfälligt, vill nog helst flytta till Stockholm..om inte tillbaks till London..Blivit erbjuden jobb där, det blir jag förvisso hela tiden..av min före detta kollega, hon vill att jag ska komma & driva hennes klädbutik med henne MEN vill ju inte jobba i butik helst, men känns ju trevligt att veta att om allt går käpprätt-åt-helvete här hemma i Sverige så har jag iaf möjlighet att flytta tillbaks till London & redan ha ett jobb där =)
Men som sagt, hoppas att intervjun imon går bra iaf..
Nu är det dags att krypa till kojs i nybäddad säng (ny=rena fräscha lakan & sånt..najs).
God natt, folks!

Inga kommentarer: