6 april 2011

Depression

Trodde jag skulle slippa det "svarta hålet" 2011, trodde verkligen att det skulle vända nu..Jobb, plugg, bostad..lite kärlek..lite tur..men inte då, det är nu allt går åt helvete igen..ALLT verkligen!
Vad har jag gjort för ont..(kanske i ett tidigare liv) för att förtjäna all den "olycka", all den otur jag har/får i detta liv..Varför jag?Jag som är en trevlig, snäll & omtänksam människa som vill alla väl..Varför får jag inte lite "vind i mitt segel"?Varför får jag jag inte lite tur?Lite tur nånstans..på nåt område..om jag nu inte får ett topp-jobb, kan jag få inte få lite luck in love..eller med pengar..eller med nåt?Jag har hälsan, får väl vara tacksam för det..men vad jag ska göra med resten?Håller på att förgås psykiskt..Vad för nytta har min fysik då?Den kommer inte rädda mig helt för att gå under..Kommer nåt/nån att rädda mig för att gå under?Jag drunknar sakta & jag kan inget göra..
(Men don't worry...jag är för feg att ta livet av mig..För man får bara väl bara en chans..?!Men varför är min chans då så hård?)

Inga kommentarer: