16 juli 2010

Körtkort

Om jaga hade körkort..& egen bil skulle jag spela en massa bra musik, högt & ljudligt & jag skulle sannerligen åka dit för fortkörning & sen skulle körkortet var historia nåväl..Så blir ju inte fallet just nu för jag har då'rå inget körkort =( Ska fixa *lovar*..Bör fixa redan i år *lovar*..Ska köra med pappskallen här hemma & sen gå intensivkurs på nån liten sketen ort med ett rödljus & ingen motorväg (så man ej kan träna på att köra på motorväg), bra vaa?!Alltså blir det intensivkurs i grann-orten..typ!

Nå väl..2 av dom låtar som jag ska spela extra högt är dessa 2 =)
Volbeat- Guitar Gangsters and Cadillac Blood
OCH
Alice in Videoland-Lady Killer

Skit bra låtar som bör lyssnas på med extremt hög volym..eller hur?!Helst i bil & möjligen på en motorväg..så lika bra att motorvägs-träna antar jag..Körkort here i come!
Bilister, you have been warned..Fartdåre på G!!

OBS: VIDEOR FÖLJER INLÄGGET

Inga kommentarer: