24 juli 2010

Hot Rod Reunion

Igår var jag på bilträffen Hot Rod Reunion utanför Strängnäs med min syskon & lite andra folk, det var kul som f*n faktiskt & nu är jag ännu mer sporrad att ta körkort, vid denna tidpunkt nästa år SKA JAG HA KÖRKORT!!
Jag har slagit vad med syrrans kille om en London-resa så det måste ske..MEN förlorar jag så är det ju tur att resorna dit inte kostar så mycket =) (Tack för den Ryanair)
Mitt flyg dit i juni gick på 420spänn & när jag åker nu i september betalade jag bara 780spänn (inklusive väskan) så det är ju inga stora "pengar" som satsas men en resa till London samtidigt som man (firar att man) grejat körkortet tackar man ju inte nej till så nu måste jag se till att vinna!
Ett körkort är alltid bra att ha, tydligen & det inser jag nu, man är verkligen låst annars OAVSETT vart man bor, i land eller i stad..Skönt att bara kunna ta bilen & åka..vart man vill..eller hur?!
Körkort is the future =)

Inga kommentarer: