30 december 2011

Happy New Year

Nu är ju inte jag nåt stort ABBA-fan...inget mindre fan heller för den delen men tyckte nog att denna låt passade för att avsluta året.. Även om jag tycker att Prince låt nedan är rätt passande också..båda låtarna får avsluta detta år! Detta år har ändå varit rätt fantastiskt..på sätt & vis..med några up's and down's så klart men för att kort summera året som gick: Jag började plugga igen..Blev dock tyvärr av med jobbet i somras (butiken lades ju ner)..blev arbetslös..men så dök inte mindre än 2 nya jobb upp i höstas & allt ordnade sig för det bästa på den fronten..Och jag skaffade mig en egen lya =) Jag har också återupptagit kontakten med några gamla vänner...men även träffat några nya along the way..Och det känns helt fantastiskt, så tack till alla inblandade som gjorde 2011 till ett damn good year..Så bring on 2012 & gör det till ett ännu bättre år =) SÅ detta blir årets sista blogg-inlägg & då är det ju lika bra att (åter igen) önska alla (eller åtminstone dom som läser detta) ett riktigt: GOTT NYTT ÅR/HAPPY NEW YEAR/ FELICE ANNO NUOVO/BONNE ANNÉE/

Inga kommentarer: