30 december 2011

25 år

Den 27 december skulle mina fantastiska kusin Markus ha fyllt 25 år..Men jag glömde helt bort det & det gör mig lite ledsen att mina tankar denna speciella dag var nån annanstans =) Men det kan ju vara så för att det finns ingen Markus att fira längre..Varken han..eller vi fick uppleva hans 25-års dag...eller hans 23-års dag...eller hans 24-års dag.. Att han har varit borta i snart 3 år känns helt ofattbart, vill inte glömma han..han saknas hos oss..Men tiden har stannat..Markus är 22 år & kommer stanna där medans vi andra stegar på här i livet.. Älskade Markus, du saknas oss..Hoppas farmor & Lillian tar hand om dig..där du är..vart du än är.. (Lite The Ramones-tribut till Markus, låten nedan spelades på hans begraving då han gillade dom..Syrran har tauterat in lite av texten på benet & jag funderar på att tatuera in samma rad på foten..för att hedra minnet av Markus)

Inga kommentarer: