19 december 2011

Glad, gladare, gladast

Fick julkort av världens bästa Kristin idag, fan vad jag saknar henne..Blir ju inte att vi hörs så ofta eftersom hon bor i London men hon kommer hem över jul & då blir det telefon-konferens för hela slanten, behöver ju en rejäl update om vad som händer i hennes liv..& hon i mitt! Jag är förövrigt j*vligt tacksam för dom fina vänner jag har omkring mig just nu..Annika, Micaela, Sara, Charlie, Ann-Sofie & Louise..Alla som jag förhoppningsvis kommer träffa runt jul & umgås med, fantastiska människor..& vänner.. Jag blir alldeles varm (i mitt annars så kalla) hjärta av att ha såna underbara vänner i mitt liv =) (Till hummis B: du & hummis A är inräkande också, även om vi inte ses eller hörs så ofta så vet ni att jag finns där för er..så som jag veta att ni finns där för mig..Fika/utgång i Sthlms nart då?)

Inga kommentarer: