28 december 2011

En dagens tack!

Idag kommer fina underbara Mrs Knight hit, den finaste vän en människa kan ha, jag är så glad att hon (åter) finns i mitt liv =) (Love u, babe) Vi ska käka lite middag på Grappa hade jag tänkt..Sen ska vi hem till mig & dricka lite vin & snacka..Catch up on some lost time, typ..Ska iaf bli trevligt som f*n! Jag ska också hinna fika med Micaela idag, "piska" upp nyårs-situationen+byta lite julklappar (najs!) Sen bär det av till jobbet (Body Shop) ska claima ut en vinst då vi fixade en tävling på jobbet & fick välja ut en valfri produkt, vilket betyder att jag ska fixa nytt mineral-puder, kommer ju vägra använda djur-testat smink från & med NU!Osäker på om sminket jag normalt sett använder är djur-testat så nu blir det Body Shop produkter för (nästan) hela slanten, better safe then sorry.. Och så ska jag vidare till frissan (Amino), "barret" ska trimmas & se snyggt & fräscht ut till nyår..OCH till fröken PolKadottes 30-års firande den 6:e januari..Vill se tip-top ut då! Ha en bra dag folk's

2 kommentarer:

Hummis B sa...

Have fun girls! :) Snart måste vi ta en utgång i Stockholm.. Hälsa C. Kramis :) <3

TesseBelle sa...

Låter som en bra idé!