14 november 2011

Kärlek

Jag har ju inga barn (än iaf..eller ens nånsin..sånt där vet man ju inte på förhand) men jag har mycket kärlek i mitt hjärta för denna lilla filur (för er som missat det..av nån lustig anledning) & kan tänka mig att det är lite samma kärlek föräldrar känner för sin barn..Och så klart ännu starkare..Vill ju inte gärna jämföra hund & barn (lär väl få en spark-bakut av alla "päron" out there då) men för alla oss/alla er som nu INTE har barn men en hund..katt..kanin..orm eller annat djur som betyder mycket för er..Det värker ju i hjärtat av all denna kärlek..
Jag har då'rå delad vårdnad med Gizmo när jag jobbar, han bor hos mina föräldrar & deras katter vilket ju känns bra men jag är så ruggigt ensam då & det är hemskt för jag saknar denna lilla krabat av hela mitt hjärta när han inte är här..Fast jag vet att han det fantastiskt bra hemma hos mamma & pappa MEN jag kan aldrig förställa mig hur det kommer att kännas den dag han inte längre finns här..Vill inte ens tänka på det =/ Har nämligen vart med förr om att förlora en viktig "vän"..min älskade Inka, som vart borta i 3½ år nu, älskad..saknad i all evighet!
Men Gizmo har nämligen vart med mig om så mycket, han har betytt så mycket på ett känslomässigt plan, han var med mig från den tid i London då jag inte mådde så bra, då fanns han där..& han finns här nu när saker & ting känns lite upp& ner ibland..Love u little guy =)



En vecka Gizmo & Inka ihop (innan vi gor bort Inka)..Detta är den bästa bilden ihop på dom..Kärlek!

En av dom sista bilderna på Inka..Samma dag blev vi tvungna att ta beslutet av avsluta hennes lidande =( R.I.P


Inga kommentarer: