12 november 2011

Fars dag & födelsedag

Imorgon är det fars dag..& min kära lilla pappi fyller år..Han blir officiellt "panschis" =65 år & det kan man f*n inte tro om min pappa..han ser yngre ut!
Min pappa är världens bästa pappa som ALLTID har ställt upp med ALLT..flytt-hjälp, skjutsat hit & dit, hjälpt med att laga & fixa grejjer & lånat ut pengar när man behövt & nu hjälper han mig att passa Gizmo när jag jobbar =) Skönt det, för då slipper Gizmo sitta själv om dagarna & tror pappa uppskattar sällskapet han med så han slipper sitta själv hemma..Inte för att han sitter hemma & chillar, nää..min pappa har alltid en massa grejjer på G men det känns bra iaf att Gizmo är där med han!
Min pappa (OCH mamma) har stöttat & vart där sååååå otroligt mycket för mig & mina systrar..& min bror..Dom är bäst & skulle inte byta dom mot någon annans föräldrar!
Glad fars dag, pappi..& grattis på födelsedagen..Älskar dig!


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Gud vad vackert skrivet hummis <3

TesseBelle sa...

Tack, vännen =)
Kram på dig <3