17 juli 2011

Veckans planer

Nu i veckan MÅSTE jag styra upp följande: SKRIVA IN MIG PÅ BILSKOLAN! måste..måste..måste..komma ihåg detta så jag kan ta detta förbaskade körkort nån gång, funderar på att gå en intensivkurs & bara få det avklarat!
MÅSTE komma ihåg att gå till optikern på rätt tid på tisdag..Tog fel tid i torsdags..Kom dit 40 minuter för sent, inte bra..Så fick boka om tiden!
Imon ska jag & Micaela åka till IKEA i Västerås..men MÅSTE ringa a-kassan innan vi drar för ska ju börja jobba på caféet nu så måste veta vilka papper som ska skickas in så det inte blir strul med a-kassa-utbetalningarna..
MÅSTE in till tatueraren imon med skissen inför nästa veckas tatueringar..nervöst & spännande!
Många måsten just nu..& jag MÅSTE komma ihåg att göra allt detta...
MÅSTE komma ihåg att jag ska jobba på caféet med start torsdag kl11..VIKTIGT!
Kan nån påminna mig annars? =P


Inga kommentarer: