17 juli 2011

Knights

Till min vän (??!!eller bara en bekant numera kanske..!?) Mrs Knight (du vet vem du är).
Vet inte vart du tagit vägen?Vet inte ens om du läser bloggen längre?Vet inte vad som hänt?!..Vet ingenting längre.. =/
Känns trist att vi glidit isär men blir ju så ibland,tyvärr..Fick en känsla av att du kanske inte mådde så bra sist vi sågs..förra året i december..Men jag kan ha fel!
Jag hoppas att du mår bra...Jag hoppas du är där du ska vara..Jag hoppas att du vet att jag önskar dig all lycka här i livet..Och jag hoppas att du vet att du är värd bara det bästa..Ok?!
Du har mitt nummer...du har min mail-adress..du har min hem-adress (eller ja mina föräldrars adress) OCH du har min vänskap (fortfarande)..om du vill ha den..Men om inte så får du ha det så bra i livet & ta hand om dig!
Till ALLA MINA VÄNNER out there..i am just a phone call..an email..a plane ride or a train ride away!
Eller som man också kan uttryck det.. a hop, skip and a jump away!! Glöm inte det, my friends!
Kram på er alla =)

Inga kommentarer: