21 januari 2011

TV-serier

Det finns en del tv-serier som jag inte börjat följa men som varit riktiga "snackisar":
Prison Break- fattade aldrig poängen med denna serie..finns den ens fortfarande?
Mad Men- helt missat denna serie, kan ju börja kolla nu men har ju missat 2 säsongen redan..
True Blood- strö-tittat på några avsnitt men är inte riktigt en serie i min smak.
Cougar Town- kollat på det lite då & då men skådisarna agerar så himla överdrivet!
Sopranos- (när det gick) följde jag inte slaviskt heller men såg en del avsnitt..
Lost- började följa det i London men sen började det gå på en kanal jag inte hade, så sket jag i det!
Weeds- ska tydligen vara ganska bra..Men missat denna serie helt & hållet.
The Event- ytterligare en serie som tydligen ska vara bra men som jag missat helt..& hållet..
MEN det finns ju så mycket annat bra att kolla på på TV så det är väl ingen större förlust om man inte kan följa allt som går på "dumburken"..Och hur kul skulle det vara att sitta klistrad framför TV:n typ hela tiden!?Inte alls!

Inga kommentarer: