5 januari 2011

so far..not so good

Känner att detta år kanske kunde ha börjat liiiite bättre men icke..Jag är fortfarande sjuk,känner mig fortfarande låg,omotiverad och vilsen men 2011 har väl inte riktgt börjat än för mig! Jag SKA börja söka jobb och utbildningar/kurser och se vad som dyker upp..Leta lägenhet är också ett mål i Stockholm helst!
Men blivit lite sugen på att plugga i USA ett tag,om inte nu så aldrig men får se,känns så långt bort från alla men det skulle vara härligt att få vara i Floridas eller Kaliforniens klimat ett tag..känns som snön aldrig kommer sluta falla här :-( Inte underligt att åren/året får en dålig start JÄMT när vädret suger..Borde fira nyår mitt i sommar-värmen istället,då borde det bli en bra/bättre start på året,eller hur?
Nu ska jag vila mig och läsa lite Läckberg (igen,detta tjat säg)..Jobba imorgon trots att jag är sjuk :-(
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: