22 augusti 2010

Martin Melin- fake or real?

Är det bara jag (och möjligen min mormor) som tycker att den där Martin Melin (polisen som blev dokusåpa-deltagare & sen Camilla Läckberg-bihang) är en smått tvivelaktig figur?
Han känns lite som en penningkåt/kändiskåt-person som hittade sin absoluta "cash cow" i Läckberg eller är det inte lite så?Han var ju gift & hade precis blivit pappa när han fick upp ögonen (med dollar-tecken säkerligen) för Camilla..(Visst han kanske var olycklig ogift!?) Och Läckberg i all ära, hon ser ju bra ut men föll han inte lite extra fö henne för hon är RIK.RIK.RIK!!!!?!Det tror jag + att kändisskapet blev ju en extra bonus där för han..Men jag kan ju ha fel..!

1 kommentar:

Martin Melin sa...

Det här inlägget säger faktiskt en hel del om dig själv som person. Vilka värderingar Du har. Visst, det finns alla typer av männsikor, även sådana som du med sådana tankar och åsikter. Jag antar att Du tycker det är helt okej att offentligt tycka och tänka saker.

Vad hade du tyckt ifall jag tagit din profilbild och lagt upp den på min blogg och sedan bett folk ranka ditt utseende 1 till 10 och det skulle bli låt säga en två, då skulle jag, IFALL JAG VAR SOM DU, skriva detta med en lätt skadeglad ton.

Det skulle väl inte vara så kul.
Så, alltså, med vilken rätt skriver du det här. Vad vet du om mitt liv? Vad ger dig rätt att döma så här.

Eftersom du bloggar anses du vara en offentlig person och vem som helst får också skriva saker om dig och bland annat komentera ditt utseende. Skulle det vara kul för dig?

Jag vet inte hur dina barn tycker (om du har några) men mina barn kan läsa och är ute på internet.
Fundera på det här.