2 augusti 2010

Can't stand....The Rain.....

Vilket typiskt söndags-väder..eller är det kanske typiskt måndags-väder bara för att det är måndag?
Skönt för dom som börjar jobba igen efter semestern att få sånt här tråkigt väder eller är det kanske bara deprimerande att börja jobba då?Jag hoppas iaf att sommarens sista månad inte regnar bort helt..
Idag är jag ledig & det är ju inte helt kul eftersom man inte kan vara ute nåt men perfekt tillfälle att städa, tvätta, rensa ut garderoben (min "favorit"...not..men jag rensar ur typ 10 ggr per år känns det som..detta blir 4:e gången hittills i år)
Ingen annan hemma heller, dom åkte på nån dags-utflykt..Nåt årligt som mamma & pappa gör tillsammans med min faster, min farbror & hans fru..Askersund eller Örebro hörde jag prat om..
Skön att vara mol allena idag..kan jag lyssna på riktigt hög musik hemma medans jag städar..Inte för att dom klagar på min musik iaf men nu ska jag maxa volymen..
Sen blir det kanske streamning av tv-serierna Peep Show & the IT Crowd (sjukt roliga brittiska serier..så klart= humor på hög nivå då!)
Ha en bra måndag trots vädret!
Här kommer lite rainy days-låtar..Enjoy!(Lyssnas på med EXTREMT HÖG VOLYM)








Inga kommentarer: