8 december 2009

Klappjakt ska lukta gott!

Så har den stora klappjakten börjar..Men vad ska man ge folk i julklapp??
Min syrra är redan klar med alla sina inköp, det är bra..själv har jag inte ens börjat *suck* MEN så ska jag ju också åka till London & där finns det ju ett väldigt bra utbud av julklappar..som inte ens finns här hemma i Sverige =)
Men vad ska man då ge MIG i julklapp?Jag vill ju ha en sån där motionscykel..och en ny TV & ett Wii-konsol (så man kan spela alla dom där roliga spelen) MEN ett lite billigare alternativ är annars parfym & det funkar bra det för jag ÄLSKAR parfymer!
Min absoluta favorit ganska länge var Agent Provocateur men nu har det övergått till Lanvin Èclat D'Arpege (den luktar helt ljuvligt) andra favoriter inkluderar Kate Moss (den första som hon "gjorde") & Clean's Fresh Laundry, den luktar också helt underbart & Lolita Lempicka's parfym "Lolita Lempicka..Dessa luktar så otroligt gott =)
Jag är dock expert på att "överdosa" parfym för jag gillar att lukta gott/gillar NÄR det luktar gott =) Jag blandar dock ALDRIG parfymer men har flera olika att välja på & egentligen borde man väl hitta bara en doft som man har som sin signatura doft men det är svårt när det finns så många att välja på..

Inga kommentarer: