23 november 2009

Synd

Jag tycker faktiskt lite synd om dom som:
Åldras snabbt/Ser äldre ut än dom är (tur att man inte är en va dom, tack gode g*d för bra gener)
Bara lite tankar som poppade upp i huvudet på mig när jag surfade runt på facebook..Många av mina gamla klasskompisar (från högstadiet framförallt) ser mycket äldre ut än vad vi är (28)..Dom ser lätt ut att vara 10 år äldre ..en av dessa har barn, kanske är det orsaken!?hmm..många sömnlösa nätter kan ju förstöra ens looks haha..8-9 timmar skönhetssömn är att rekommendera!
Jag tycker oxå synd om om som har elaka/konstiga/icke-uppmuntrande föräldrar! Är så himla tacksam att mina föräldrar är just mina & att dom är så snälla & rara särskilt med tanke på vilka skräck-exempel till föräldrar jag har hört att andra har..Tack mor & far för att ni finns i mitt liv..& för att ni är mina "päron" =) Skulle aldrig byta bort er! (Vet tyvärr flera som säkert skulle byta med mig om dom kunde..)

Inga kommentarer: