2 september 2008

mon dieu..c'est septembre..

Tiden går snabbt när man har...roligt?
Jag har nu varit hemma i Sverige-land i 3 hela långa månader & hur känns det?Så där om jag ska vara helt ärlig, sommaren kom & gick..väldigt snabbt, frågan är: vart f*n tog den vägen egentligen??
Inget jobb har jag ännu, planen var att jag skulle ha rett ut saker & ting by now men så e jag ju oxå ganska lat av mig, ingen fötjänst jag vet men så ligget det till DOCK letar jag jobb..febrilt & har vart på 2 intervjuer på enbart 2 veckor det e inte helt illa tycker jag!
Jag saknar inte London..så mycket MEN jag saknar Kristin..& Ann-Louise..& Louise..& Mia..& Maria..& Vicky E, Katie, Mikee & Marie-chan..& Toby (för han e så rolig)..& så saknar jag ju Broccoli Music/Indisexual..men that's it..jag hade saknat Trash (klubben) om den fanns kvar..tur att den "gick i graven" för 2 år sen..annars hade jag nog bott kvar haha..Jag saknar oxå det faktum att det alltid kommer en massa bra band/DJ's till London som INTE ens gör sig besväret att komma till Stockholm..så, that is really IT..annars saknar jag INTE London..!

Inga kommentarer: