25 september 2008

välkommen till festen =)

Jag har 3 fullspäckade helger framöver...
Imon (läs fredag) ska jag ut i Eskilstuna med syrrorna+brorsbarn+deras respektive (Helen, Anette, "Honka" & Dick..tror ev att Jeanette & Christian ska med) det blir kul..vi ska ev på "Raw" (kom dit om ni e i närheten)
Lördag blir det mer utgång i Eskilstuna då ska jag ut med Johanna från mina gamla gymansieklass, det ska bli superduper kul =)
Nästa helg blir det utgång med alla brudarna i Sthlm (Bettan, Anita, Charlie, Maria, Johanna mfl, mfl) det ska oxå bli jätte kul OCH helgen EFTER det då har brorsan inflyttningfest i sitt nya hus..sen börjar jag jobba på "dansbandskampen" i Strängnäs..fulle rulle med andra ord!
I övrigt letar jag jobb OCH bostad i Sthlm..jag e inte kräsen..vad som helst duger..nästan..vill ju helst bo i stan (dock vet jag att det e OMJÖJLIGT) men jag nöjer mig med nått söder om söder bostadsmässigt alltså..jobb söker jag ÖVERALLT i Sthlm..måste hitta nått snart innan jag kreverar.!
Ha en trevlig helg =)

Inga kommentarer: