28 september 2008

J'adore automne..beaucoup!

Jag har detta år insett hur mycket jag tycker om hösten..really, I do!
Särskilt en dag som denna då solen skiner, himlen e blå & höstens alla färger e klara..rött, gult & oranget överallt..
Jag ska banne mig göra ett kollage för att föreviga denna årstid...jag har ju oxå kommit till insikt att jag tycket om att klippa, klistra & göra kollage, jag som har sån dålig koncentrations förmåga tycker att det e jätte roande OCH lugnande att sitta ner..helst på golvet med alla nödvändigheter utspritt omring mig så jag får en bra & tydlig bild hur jag ska lägga upp mitt verk..& så kan jag sitta där i timmar & bara klippa, klista & få alla bitar på plats..jag ska kanske börja kalla mig allkonstnär!
Helgen som gick var trevlig..dock blev det ingen utgång för mig i går (läs:lödags) då jag blev dålig & åkte hem...jaa..dålig..punkt.slut
Nu tar jag nya friska tag inför nästa helg & har åter igen lärt mig läxa att inte dricka för mycket av det goda för då mår man därfefter..(dåligt)..punkt.slut
Trevlig söndag!

Inga kommentarer: