31 augusti 2008

jobbintervju numer deux!

Så har jag lyckats "mygla" till mig ytterligare en jobbintervju (Tack, Charlie!!!) imon (läs:måndag) kl 11 så ska det ske..så *håll tummarna* att jag får det, orkar inte leta mera!
I övrigt har väl inget annat spännande hänt..träffade Susanne igår & vi promenera runt på Djurgår'n i flera timmar med Gizmo, sen dök Annso upp en sväng & sen gick jag hem till Charlie som lagade god thai mat till oss =)
Så jag hade en mycket trevlig dag i höst solen..för nu e det väl officielt höst, vaa?? Kallt..men soligt dock e det ju fortfarande hyfsat grönt ute, inga gula/orangea löv på träden..
Jobbade mitt sista pass på caféet idag..känns skönt men lite halv trist för att om jag INTE får jobbet imon har jag ingen säker inkomst förrän jag hittat ett nytt/riktigt jobb...blä!!!!
Nej, nu ska jag måla naglarna sen ska vi över till Kattis..för att fira Jimmy som fyllt år!

Inga kommentarer: