1 augusti 2008

ensammast i världen...

Jag känner mig just nu väldigt låg & ensam..ingen att prata med, ingen som skulle förstå iaf..
Jag vill prata utan att få råd & tips om hur det ska vara, varför det e så..eller att jag har fel, att jag borde tänka om att..alla att, för att & om..mina tankar e mina & jag vill bara släppa dom lösa på nån som lyssnar utan att kritisera eller nedvärdera...och nej, jagbehöver ingen psykolog/psykiatriker/psykopat..hmm..jag vill kunna prata med en vän, that's it!
Nog om detta..
Idag blev jag geting stucken & det gjorde f*n så ont...svider fortfarande lite!
Imorrn ska jag åka till Stockholm & träffa mina vänner (???!!) & festa lite, det ska bli trevligt behöver komma bort från landet & min TILLFÄLLIGA vardagliga verklighet ett tag..
Så trevlig helg!
Hej för nu...

Inga kommentarer: