9 april 2008

TACK..Filip & Fredrik!

Igår BLEV en tung dag..bad news på kvällen & jag spåra ur helt, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen..satte mig framför datan & 'facebooka' & 'youtuba' lite...& så kom jag på: "f'**n, nån måste ju ha lagt upp mer 100 Höjdare U.S.A på youtube nu " & mycket riktigt där fanns det 5 klipp som jag ej sett...asså Filip & Fredrik rocks, dom e så grymt roliga hur lyckas dom!?
Dom fick i alla fall mig på bättre humör igår kväll =) (TACK för det)

Jag stressar på i mitt uppsats skrivande..bara 3 veckor kvar till deadline..gu' vad jag kängtar till maj-månad så jag kan slappna av lite...dock e det min sista månad i London...vad har jag gett mig inpå?!Gör jag verkligen rätt som flyttar hem till Sverige?? Kommer jag dö av trisstess & utråkning hemma?? HJÄÄÄLPP!!


Inga kommentarer: