17 april 2008

april..april..

April,april..jag kan lurad dig vart jag vill!?april-månad må börja som ett skämt.. (Grattis mammut,april e ju din månad liksom) men denna månad är & kommer fortsätta vara (tills den e över om ca 2 veckor) den VÄRSTA månaden jag haft på länge...på väldigt länge..hela månaden har hittills varit väldigt kämpig på alla nivåer, jobb+skola+pengar+livet=STRESS!!! illa, hoppas bara att maj-månad blir bättre..det e ju MIN månad (jag fyller ju den 20:de) & så e det ju min sista månad i London (tyvärr) kommer kännas jätte konstigt att åka hem men tror det e dags att prova på nått nytt..men vem vet..kanske kommer jag tillbax..om inte för en flytt så för att hälsa på alla mina vänner här & det kommer nog bli ofta!!!

Dock e jag nu nästan klar med alla min uppsatser..Jiipppi =)
Nästa fredag ska jag lämna in 3 av mina 4 uppsatser, det ska bli skönt för då e den stressen över..den 4:de & SISTA uppsatsen ska vara inlämnad i maj..!!

Inga kommentarer: