22 april 2008

SOL..VÅR..VÄRME..äntligen!!

Så slog den till idag..våren!
Det såg lite blekt ut i morse men när jag & Katica skulle åka in till plugget så blev det riktigt varmt...jag skulle bara lämna in 2 av mina färdig-skrivna uppsatser så jag tog med mig Gizmo så vi promenerade från Holloway Road till Angel & därifrån tog vi bussen hem...& då blev det riktigt varmt & kvavt på bussen..nice men lite för kvavt!
Nu hoppas jag bara att det håller i sig..solen.värmen.våren!

Idag känns allt så mycket bättre än igår..kanske var det "monday-blues" trots allt..dagarna går dock skrämmande snabbt..& snart ska jag flytta hem, vad f**n e det jag gett mig inpå?? Kommer jag ångra attt jag flyttar hem tro..?? Nej, min hat/kärlek till London e övervägande hat just nu med ca 70% hat & bara 30% kärlek, men det e väl time to move on..ser ju inte att jag e bunden i Sverige..funderar ju på att flytta till Paris..eller Milano/Rom om allt skiter sig total hemma!
Jag e lite sugen på Spanien nu oxå..där finns det ju en hel del Engelsk-talande områden..kanske för att det bor så mycket pensionerade britter där men för att slippa undan den svenska vintern som jag INTE ser framemot så kanske det inte e så fel att sitta & smutta sherry med ett gäng 70-åringar från Manchester/Leeds/Liverpool nere i Costa del Sol..haha..dom lär ju ha barnbarn som hälsar på om inte annat =)
Nu ska här ut & promenixa i den Londonska vår solen..innan den försvinner!

Inga kommentarer: