26 september 2014

Satisfaction

Jag är nöjd! Riktigt nöjd! Trots att vi går mot mörkare och kallare tider vilket jag hatar och trots att jag borde gå ner ett kilo eller två (eller helst tio) så ä jag nöjd med mitt liv och jag mår så himla bra just nu och jag hoppas det håller i sig =) Ska inte jinxa nåt nu!!
Jag och gentlemannen börjar få så himla fint och mysigt i våran lägenhet, det är så skön stämning hemma hos oss och när jag inte är hemma så längtar jag hem :)
Jag är så sjukt kär i gentlemannen, han är den finaste och snällaste person jag känner plus i kanten på att han är snygg, rolig, charmig och helt j*vla underbar. Och så har jag min fina familj och mina fantastiska vänner och så så klart min galna men underbara hund. Älskar er allihopa så mycket!!!!!!!

1 kommentar:

Helens Strössel sa...

Åh så härligt att höra!
Det är så livet ska vara <3