26 september 2014

Guilty pleasures = bad taste

Jag har verkligen fått dålig smak när det gäller tv-"serier" jag tittar på men gentlemannen skulle nog säga att jag alltid haft det =P Men på sista tiden har jag förutom att titta på alla Keeping up with the Kardashians  (och alla deras spin-offs, Kim and Kourtney Take New York..och/eller Miami och så Khloe and Lamar ) och så alla dessa the Real Housewives-serierna (OC, New York, New Jersey, Atlanta, Miami och Beverly Hills) även börjat kolla på riktigt dålig skit som Geordie Shores, Beauty School Cop Outs och Vanderpump Rules. Och jag VET; alla dessa program SUGER…dom är crappy crap och människorna som är med är inte..riktigt..riktiga! Men jag kan ändå inte sluta titta, it's so addictive på nåt vis. Värst är också dom morgnar när jag låter TV:n stå på och Days of Our Lives är på och jag inser att jag vet vad alla karaktärer heter och jag är någorlunda insatt i handlingen, it sucks..I need help tror jag.
Måste börja kolla på vettiga grejer..så tips mottages!

Inga kommentarer: