28 december 2012

Gott Nytt År

Hoppas alla vänner,läsare & folk som hittat till min blogg haft en trevlig jul!
Det hade jag..Åt en hel massa julbord..& godis! Började julaftonen hos gentlemannens mormor (med familj) sen bar det av till min familj, så vi hade en trevlig dag med mycket god mat & lugnt & skönt!
Nyår ska tydligen firas hemma hos mig, blir kul..Synd bara att jag ska vara tillbaks på jobbet redan den 2/1, känns som man kommer behöva flera dagar än en att återhämta sig på =/
Har bara en jobb-helg kvar detta år..Har faktiskt bara en jobb-helg kvar överhuvudtaget nu, för den 18/1 bli jag ju officiellt arbetslös..Så har bara 3 veckor kvar på Synsam..men INGA helger alltså & det känns j*vligt skönt =)
Så bloggar jag inget innan nyår så vill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!!

2 kommentarer:

Daniella sa...

Hej Tess! Hamnade här på din blogg när jag googlade om Inköpsassistent. Jag såg att du också har haft en telefonintervju med H&M. Jag ska nämligen ha en sådan intervju på fredag, och jag skulle jättegärna vilja/behöva lite tips om eventuella frågor som kommer att komma.

Vill du snälla hjälpa mig?

TesseBelle sa...

Hej Daniella!Klart jag kan..Svarar med kommentar på ditt senaste inlägg på din blogg, så kolla där =) Lycka till med intervjun!