10 januari 2013

Uppdatera mera

Shiiit vad jag är dålig på att uppdatera bloggen...men not too worry, kommer finnas en hel massa tid för att att inläggs-"bomba" bloggen efter nästa fredag för då blir jag officiellt arbetslös =/
Har totalt 4 jobb-dagar kvar..känns läskigt men ändå skönt på nåt vis..Läskigt ekonomiskt eftersom jag kommer få pissig a-kassa, kommer med nöd & näppe gå runt men men..sånt e livet!
Känns skönt att "gå vidare", nu är det dags att prova nått nytt helt enkelt, får se vad det blir..
Ska ju till Universal Music på tisdag för min nya utmaning här i livet, kan inte avslöja för mycket då detta är ett litet "hemligt" projekt just nu men mer info kommer..så småningom, har skrivit på ett avtal/kontrakt & det är tystnadsplikt (i princip) som råder, men känns spännande & rätt j*vla nervöst kan jag säga!

Inga kommentarer: