17 december 2012

Snuva

Har åkt på nån sosrt j*vla förkylning..som inte riktigt bryter ut & just nu är väl det tur för jag har ju 6 dagar kvar att jobba & vill helst inte bli sjuk under denna hektiska jobb-period, inte hektiskt på Synsam men på Body Shop, årets stressigaste vecka där (veckan innan jul) & att sjukanmäla sig då är inte populärt =/
Hoppas dock inte ligga sjuk på julen dock..Så kurerar mig bäst jag kan med värktabletter, halstabletter, nässpray & c-vitamin & så gurgla halsen med salt vatten (funkar jämt= ingen halsont!)
Värst är snuvan, den ger sig liksom inte..Man får gå & snyta sig stup i kvarten & snörvlar när man pratar med kunder & kollegor..låter inget vidare men jag kämpar på bäst jag kan, man hoppas ju bara att man inte smittar ner halva styrkan här på jobbet/jobben bara =/
Krya på mig!!!

Inga kommentarer: