14 juni 2012

Hair we go again

Ytterligare ett inlägg om (läs & häpna) HÅR!! I dagsläget gör jag INGET med mitt hår, flätar det eller har i knut, orkar inte göra når med det längre så får väl se hur långt det kan bli tills jag tröttnar helt & klipper av det..igen!
Men luggen är (det stora) problemet just nu..ska jag satsa på en snedlugg (igen)??Särskilt efter fadäsen med min senaste lugg-klippning då min vanliga frisör fuckade upp luggen & min kollega som turligt nog är utbildad frisör fick fixa till luggen åt mig..
Hade ju snedlugg under mina första två London-år, sen blev det kort, rak lugg för hela slanten..
Gillar ju att ha lugg..när den är väl-klippt men kanske dags för en radikal change??
Men det brukar återgå till att det blir luuuuugggg för hela slanten..
my all time favourite-lugg
snygg Zooey Deschanel-lugg, lite avslappnad så där..lite rockig
Snygg sned-lugg a la Nicole Richie.



Kort lugg, lång hår som Lily Allen, kanske!?
Eller så blir det denna Katie Holmes bob cut som är en favorit frisyr!


Inga kommentarer: