28 juni 2012

En dag

En dag kvar..sen SEMESTER!!!!
Men ska utstå 11 timmar på jobbet imorn=inventering *suck*, verkligen heldag där..Slutar kl21, en fredag känns ju så där men är ju rätt taggad eftersom det är just sista dagen innan min efterlängtade semester =)
Är nog fanimig den första betalda semestern jag har på flera år (om ens nånsin), hade ju inte betald semester (vad jag vet..blev jag kanske lurad!?) när jag jobbade i London (mellan åren 2001-2007)..efter min hemflytt har jag varit tacksam att jobba på sommaren (åren 2008-2009) eftersom jag var arbetslös resterande delen av året sen fick jag ju jobb på Eztrad (år 2010)..men den butiken lades ju ner förra sommaren (år 2011) så då blev man arbetslös igen..så detta är alltså min första betalda på semster..nånsin, fett-najs & fan vad jag ska njuta =)

Inga kommentarer: