29 april 2012

Väluppfostrad

Mina "päron" raised me well om jag själv får tycka så..
Jag är väldigt nöjd med att dom uppfostrat mig till att vara en stark person som inte tar skit från nån, står upp för mig själv & klarar att ta hand om mig själv & att jag vet mitt egenvärde..Och jag är guld värd ska ni veta!
Jag är väldigt nöjd med den person jag blivit/är..& med min personlighet..Jag är en snäll, omtänksam, social & glad jävel som ger alla människor en chans (för det förtjänar alla tills motsatsen bevisats), ställer upp för mina vänner & är solidarisk..MEN behandlar nån mig, min familj eller mina vänner illa så har dom fått sig en ovän för livet..i värsta fall =/ Och humorn är mitt vapen..& munnen mitt instrument (eftersom jag typ aldrig håller käften..munnen går i ett på gott & ont)..
Jag är kort & gott one in a million & förtjänar att bli behandlad så..Något som alla människor gör, för vi är alla one in a million...
Det är synd bara när (vissa) människor inte inser det..men det är väl deras förlust antar jag =/

Inga kommentarer: