24 januari 2012

Smolk i bägaren

Det enda smolket i bägaren denna vecka är (förutom att betala räkningar) min sketna internet-anslutning som fuckar upp hela tiden..SURT!Måste jag ringa tele2 & gnälla nu eller?hmm..SURT!

2 kommentarer:

Tele2 sa...

Hej TesseBelle,

Tråkigt att se att du har problem med din internetuppkoppling. Eftersom det kan finnas många olika orsaker till att det inte fungerar som det ska så rekommenderar vi att du ringer till vår tekniska support på 0772-25 25 25 och gör en felsökning. Det du kan tänka på är att ha datorn påslagen när du ringer och om det är ett mobilt bredband ha modem, simkort och PIN-kod tillgängligt för snabbare hjälp. Om du fortfarande har problem efter att ha följt supportens instruktioner får du gärna mejla mig så tar vi en titt på ditt ärende.

Med vänliga hälsningar

Cecilia Uhr, Tele2

cecilia.uhr@tele2.com

TesseBelle sa...

Tack för svaret tele2 och Cecilia Uhr!
Bara för att jag bloggade om det så har internet-uppkopplingen funkat hyfsat ("ta-i-trä")men blir detta ett återkommande problem hör jag av mig..till tele2 och/eller dig!
Mvh
T