3 januari 2012

Hudkliniken

Imon bär det av till hudkliniken..ska kolla upp min fördömda j*vla psoriasis som håller på att driva mig galen.. Blir ju så klart värre i kylan...men också av min mentala stress som vägrar släppa, kanske ska be om lite lugnande tabletter när jag ändå är på sjukan.. Det enda smolket i bägaren inför morgondagens sjukhus-besök är att jag ska träffa en ny läkare..en manlig sådan..Jag hoppas inte att det är ett yngre snyggo..eller ett äldre pervo, måste ju nämligen (antagligen) ta av mig på överkroppen..HELT & HÅLLET för att visa upp exakt vart min psoriasis huserar på kroppen & det är mest på överkroppen, känns jobbigt, tar ju inte av mig kläderna för vem som helst..men med det sagt (skrivet) så är väl läkare rätt professionella av sig så jag borde väl inte vara nervös..eller!?

Inga kommentarer: